Sztuka relaksu

Jak osiągnąć harmonię ciała i umysłu stosując techniki relaksacji

Regularne praktykowanie relaksacji uodparnia nas na stresy, pozwala szybciej wrócić do równowagi do stresującej sytuacji, pomaga zdystansować się do przeżywanych stresów, wzmacnia układ krążenia, nerwowy oraz odpornościowy, zwiększa ilość fal alfa w mózgu, poprawia samopoczucie.

W trakcie warsztatu:

– nauczysz się technik relaksacji, które zmniejszają napięcie psychofizyczne
– poznasz szereg ćwiczeń oddechowych: odprężających, dotleniających oraz zwiększających poziom energii witalnej
– doświadczysz mocy twórczej wyobraźni, dzięki której nauczysz się szybko regenerować swój umysł
– nauczysz się medytacji mindfulness czyli treningu uważności, który pomoże ci doświadczyć bycia „tu i teraz”
– poznasz proste techniki do szybkiej regeneracji w pracy

Efekty praktykowania technik relaksacji:

– zmniejszenie napięcia fizycznego i psychicznego
– obniżenie poziomu hormonów stresu we krwi (adrenaliny, kortyzolu, noradrenaliny)
– obniżenie poziomu lęku i niepokoju
– zwiększenie ilości fal alfa w mózgu (związanych ze stanem odprężenia, kreatywnością i zadowoleniem)
– lepsza koncentracja
– większa akceptacja własnego ciała
– zwiększenie pewności siebie
– poprawa samopoczucia
– zwiększenie witalności

Zapraszam osoby, które:

– odczuwają wielu stresów
– są przemęczone fizycznie i psychicznie
– często odczuwają rozdrażnienie
– żyją pod presją czasu
– mają trudność z zatrzymaniem wodospadu myśli
– doświadczają zaburzeń snu ( trudność z zaśnięciem, wybudzanie w nocy, zbyt wczesne budzenie się i niemożność ponownego zaśnięcia, sen który nie przynosi regeneracji)
– odczuwają silne napięcia w ciele (mięśnie pleców, ramiona, kark, szczęki etc.)
– mają częste bóle kręgosłupa
– cierpią na migreny
– odczuwają apatię i brak motywacji
– mają kłopoty z koncentracją
– potrzebują głębokiej regeneracji ciała i umysłu
– pragną polepszyć jakość swojego życia
– chcą doświadczać więcej radości i zadowolenia na co dzień

Najbliższe warsztaty:

16.XI. Londyn
Październik- Kurs Trenera Technik Relaksacji, Polska i Londyn

Sesje indywidualne:

Nauka treningu autogennego, relaksacji Jacobsona, technik oddechowych,
koherencji serca, technik wizualizacji, praktyki uważnosci- Mindfulness